fot. Beat Cycling Club

Firma wypożyczająca samochody Hertz Benelux będzie od następnego roku sponsorem holenderskiej drużyny Beat Cycling Club, ścigającej się zarówno na torze, jak i na szosie. 

Oprócz tego, że na koszulkach kolarzy pojawi się żółte logo Hertz, to firma ta wyposaży drużynę w samochodową flotę.

Od pierwszego spotkania byłem zdumiony profesjonalizmem drużyny Beat. Innowacyjność i podejście opierające się na zasadzie, że wszystko jest możliwe sprawiło, że chcieliśmy zainwestować w ten projekt. Nie możemy doczekać się kolejnych wspólnych dwóch lat, podczas których będziemy pracować nad osiąganiem celów drużyny, włącznie z igrzyskami olimpijskimi w Tokio

– powiedział Christiaan Moerman, menedżer ds. marketingu w firmie Hertz.

Jesteśmy bardzo dumni z tego, że tak wielka firma do nas dołączyła. Nasi kolarze – zarówno torowi, jak i szosowi – nieustannie podróżują po świecie na wyścigi i obozy treningowe. Współpraca z Hertzem nie tylko zapewni nam samochodową flotę, ale także nasi torowi zawodnicy otrzymają wsparcie podczas zawodów Pucharu Świata i imprez mistrzowskich. W dodatku będziemy pracować nad interesującymi rozwiązaniami dla tych entuzjastów kolarstwa, którzy będą chcieli wypożyczyć samochód, by przeżyć rowerową przygodę

– dodał Geert Broekhuizen, współzałożyciel drużyny BEAT Cycling Club.

Przypomnijmy, że kolarze Beat Cycling Club bardzo dobrze zaprezentowali się w ostatnich zawodach Pucharu Świata w Berlinie. Więcej można przeczytać tutaj.

Poprzedni artykułLaura Kenny: „Nie mogę się doczekać Pucharu Świata w Londynie”
Następny artykułTroféu Internacional Município de Anadia: Sukces Filipa Prokopyszyna!
Marta Wiśniewska
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W kolarstwie szosowym urzeka ją estetyka tej dyscypliny stojąca w opozycji do cierpienia. Amatorsko jeździ na rowerze górskim i szosowym, przejeżdżając kilka tysięcy kilometrów rocznie.